חלק 5 – פתרונות נוספים – Swingin' Solutions


ללמוד לרקוד זה תהליך. התפקיד שלנו בתהליך זה הוא למצוא ולייצר את הפתרונות המיטביים שיאפשרו לכל תלמיד להתפתח בהתאם ליכולותיו ושאיפותיו.

הקורסים שלנו הינם הערוץ המרכזי ללימוד הריקוד. הם מנגישים מגוון תכנים, ברמות מיומנות שונות, באוירה קבוצתית. מנגנון הקורסים השתכלל וכעת מייצר תהליך לימוד ברור ויעיל יותר, וגם מאפשר חזרה מובנית ונוחה על תכנים ספציפיים. עם זאת, במקרים מסויימים, קורסים ושיעורי קבוצה אינם נותנים את המענה המתאים לצרכי התלמיד – ויש צורך בפתרונות משלימים.

בתכנית החדשה אנחנו חונכים קונספט חדש – Swingin' Solutions – מעטפת של פתרונות ושירותים נוספים, מעבר לקורסים הקבוצתיים.

שיעורים פרטיים

השיעורים הפרטיים בהולי לינדי לנד נועדו לתת פתרונות לתלמידים שנמצאים בתהליך לימוד שוטף בקורסים ומעבר לכך. לכן, מחיר שיעור פרטי בודד אצלנו הוא מהנמוכים ביותר שבשוק. בנוסף, אנו מציעים גם אפשרות לחלוק שיעור פרטי בזוג או בקבוצה של עד 6 אנשים.

השיעורים הפרטיים יכולים לתת מענה במקרים הבאים:

  • השלמה של תכנים שתלמיד הפסיד במהלך הלימוד השוטף, בקורסים העיקריים או בקורסי ההרחבה.
  • שיעור פרטי לצורך השלמת תכנים יינתן בהנחה לעומת שיעור פרטי רגיל, על מנת לעודד המשכיות בתהליך הלימוד.
  • עזרה בקשיים נקודתיים – בין אם בהבנה או ביישום של אלמנטים ועקרונות בריקוד.
  • פתרון לתלמידים שהפורמט של שיעורי קבוצה אינו נוח להם – בין אם בגלל תחושת נוחות אישית, הפרעות קשב וריכוז או סיבות אחרות.
  • למידה מותאמת אישית – בקצב מהיר או איטי יותר משיעורי הקבוצה, תכנים מיוחדים וכו'.

* תמחור השיעורים הפרטיים פורסם בחלק 4

לאב

מסגרת ה-"לאב" נועדה לעודד אנשים להתאמן על הריקוד ולחזק את יישום התכנים שלמדו בקורסים, בסביבה נוחה של סטודיו ובנוכחות מורה שניתן לפנות אליו לצורך קבלת עזרה ומשוב.
מפגשי הלאב יהיו בעלות מינימלית של 30 ש"ח לשעה ורבע. ניתן יהיה להגיע ולהתאמן עם פרטנר או בסולו (אם רוצים לעבוד על ג'אז אותנטי למשל).

מניסיון העבר, אנו נשתדל לשבץ מפגשי לאב בימים וזמנים שונים בהתאם לתשתיות העומדות לרשותנו והדרישות העולות מן הקהילה.

תכניות אימונים אישיות לרקדנים – A-Train

אופציה מתקדמת עבור תלמידים הנחושים להתאמן ולהשתפר בריקוד באופן אינטנסיבי, ורוצים להשקיע זמן ומאמץ על בסיס קבוע ומתמשך מעבר לשיעורי הקבוצה.

אנחנו רואים שיש תלמידים שמוצאים במהלך הלימוד פרטנר להתאמן איתו, ונתקלים באתגרים כמו על מה לעבוד ובמה להתמקד, איך לשפר אלמנטים ספציפיים בריקוד ואיך לנצל את הזמן באופן מיטבי – ומחפשים הכוונה, ייעוץ ומשוב.

הרעיון שעומד בבסיס ה-A-Train הינו בניית תכנית אימונים אישית ויצירת תהליך אימונים מסודר ואינטנסיבי לתקופה קבועה מראש. כל זאת תוך הנחייה ומשוב קבוע מהמורה המלווה. התכנית כוללת אבחון מעמיק של הריקוד, הצבת מטרות אישיות, הדרכה והכוונה בנוגע לביצוע נכון של תרגילים ותנועות וכן אימונים קבועים עם הפרטנר בשילוב משובים אישיים מהמורה המלווה.

 

תכנית פיתוח כושר לרקדנים – SwingFit

אנחנו מאמינים שכל רקדן ורקדנית צריכים לדאוג לגוף שלהם.
לפעמים, מה שמונע מאיתנו להתקדם בריקוד זה דווקא היכולות הגופניות שלנו – טווחי תנועה, חוזק, יכולת שליטה וארגון הגוף – כל אלו הם גורמים המשפיעים מאד על המסוגלות שלנו להטמיע תנועות, להתאמץ פחות ולהמנע מפציעות וכאבים מיותרים. קורה שרקדנים מרגישים כאבים בזמן הריקוד ולא יודעים למה, או מנסים לעבוד על הריקוד ונשארים תקועים דווקא בשל חולשה גופנית מסויימת שלא קשורה לריקוד עצמו. הרבה פעמים אותם רקדנים לא יודעים להצביע מקור הבעיה – שלא לדבר על לפתור אותה.
אופציות פופולריות לאימון גופני כגון פילטיס, חדר כושר וכו' – לא תמיד יותאמו לנו אישית ו/או לא יהיו מותאמות לאופי התנועה בריקוד שאנו רוקדים.

תכנית ה-SwingFit הינה תכנית ייחודית ופורצת דרך עבור רקדנים, שפותחה בשנים האחרונות בשיתוף פעולה הדוק של הולי לינדי לנד עם אחד הגורמים המובילים בתחום האימון הפונקציונלי בארץ. התכנית מראה תוצאות מצויינות בשיפור היכולות בקרב חברי הצוות ב-3 השנים האחרונות.

התכנית כוללת אבחון אישי מקיף ע"י מאמן מומחה תוך בדיקת טווחי תנועה, חוזק ופרמטרים נוספים ובניית תכנית אימונים אישית – שניתן לבצע בתנאים ביתיים באופן עצמאי על בסיס קבוע, כולל הדרכה מפורטת לגבי אופן ביצוע התרגילים השונים. כל זאת במטרה לעזור לתלמיד לשפר את יכולותיו הגופניות, תוך התאמה לצרכים היחודיים בריקודי סווינג.

בנוסף לתכניות אלו, אנו שואפים להמשיך ולייצר פתרונות נוספים בהתאם לצרכים של הרקדנים בקהילות השונות.

ניווט

חלק 1 – עקרונות מרכזיים

חלק 2 – מבנה התכנית

חלק 3 – יומן השיבוצים

חלק 4 – מערכת התמחור

חלק 5 – פתרונות נוספים – Swingin' Solutions

חלק 6 – כיצד אשתלב במערכת הקורסים העיקריים החדשה?