חלק 4 – מערכת התמחור

כחלק מהתכנית החדשה, מערכת התמחור עוברת מספר שינויים. השאיפה העיקרית מבחינתנו היא להמשיך ולספק לימוד איכותי ברמה הכי גבוהה שאפשר – במחירים ההוגנים ביותר שאפשר.

במשך 4 השנים האחרונות, שינינו דברים רבים בהתנהלות שלנו מבחינה ארגונית – כמו מעבר לרישום מראש בכל הקורסים, איזון הכיתות (מבחינת יחס מובילים / מובלות) והגבלת גודלן. השינויים הללו מוכיחים את עצמם מבחינה פדגוגית וכן מבחינת שביעות הרצון שלכם (על פי הסקרים ותגובות פרטניות). על אף זאת, מערכת התמחור טרם הותאמה לתהליכים אלו.

במחירון החדש, ניסינו לבצע שינויים מינימליים במחירים וגם לייעל את מנגנון ההנחות כדי שיהיה הוגן ופרקטי גם לתלמידים וגם לבית הספר – על מנת שנוכל להמשיך לפתח את הקהילות ולהציע שיעורי ריקוד ברמה גבוהה.

בנוסף, מערכת התמחור משקפת את ערכי התכנית החדשה ובאה לעודד אתכם לייצר תהליך לימוד ארוך טווח וגם לתמוך באפשרות נוחה לחזרה ושדרוג של יכולות לאורך זמן – מה שלא היה עד היום.
קורסים ובלוקים

היחידה הבסיסית שנשתמש בה מעתה לקביעת המחיר עבור הקורסים נקראת "בלוק". בלוק הנו רצף של ארבעה מפגשים במסגרת קורס (סה"כ 5 שעות הוראה) – כלומר, בלוק אחד שקול לקורס הרחבה בן חודש או למחצית מקורס עיקרי. הקורסים העיקריים בנויים בהגדרתם משני בלוקים.

המחיר לבלוק יחיד – 220 ש"ח
המחיר לכל בלוק נוסף – 200 ש"ח
המחיר לחזרה על בלוק באותו תפקיד – 170 ש"ח

  • "בלוק נוסף" הוא כל בלוק שיירכש באותו מחזור, בתשלום מראש, בנוסף לבלוק הראשון.
  • מחירו של קורס עיקרי (שאורכו חודשיים) בתשלום מראש הוא 420 ש"ח (8 מפגשים במשך חודשיים, סה"כ 10 שעות הוראה). ניתן גם לשלם על חודש יחיד כל פעם, ואז מחיר קורס עיקרי יעמוד על 440 ש"ח.
  • המחירון הנוכחי מעודד חזרה על קורסים על מנת לחזק חומר שכבר נלמד. כיוון שאנו מאמינים שחזרה על החומר מנקודת מבט מתקדמת יותר יכולה לתרום רבות, חזרה על בלוק (באותו התפקיד) תעלה 170 ש"ח.
  • מי שלוקח קורס כלשהו – עדיין מקבל כניסה חינם למסיבות השבועיות במשך אותו קורס בכל הערים.

כרטיסיות

על מנת לעודד התחייבות לתהליך לימוד מתמשך יותר, וכן כניסיון לענות על הצורך שעלה מצד רקדנים בקהילה שעושים קורסים על בסיס קבוע – מהמחזור הקרוב נתחיל להציע כרטיסיות בלוקים, שיאפשרו לקבל את ההנחה על הבלוקים הנוספים גם בין המחזורים, ויקנו הטבה נוספת – חזרה על בלוק ללא תשלום.

  • כרטיסיית 8 בלוקים תעלה 1,600 ש"ח ותזכה את התלמיד בחזרה על בלוק אחד בחינם.
  • כרטיסיית 12 בלוקים תעלה 2,400 ש"ח ותזכה את התלמיד בחזרה חינם על שני בלוקים.
  • תוקף הכרטיסיות הוא לשנה קלנדרית מיום רכישתן.
  • ניתן לשלם בתשלומים.

שיעורים פרטיים

  • מחיר השיעורים הפרטיים לתלמידים שונה ל-250 ש"ח (ליחיד / זוג)
  • שיעורים פרטיים להשלמת חומר של קורסים על מנת לאפשר לימוד רציף יותר – 220 ש"ח (ליחיד / זוג).
  • הוספנו את האופציה לסמי פרייבטים לקבוצות קטנות שרוצות לעבוד על נושא מסוים. מחיר שיעור לקבוצה של 3-6 אנשים יהיה 100 ש"ח לאדם.

חשוב לזכור, שגם במערכת התמחור החדשה אנחנו משמרים ערך גבוה מאוד ביחס למחיר, שמתבטא במספר דרכים וביניהן: שיעורים בני 75 דקות, הגבלת גודל הכיתות ואיזונן וכמובן חומר לימוד איכותי שמועבר בצורה מקצועית.

 

ניווט

חלק 1 – עקרונות מרכזיים

חלק 2 – מבנה התכנית

חלק 3 – יומן השיבוצים

חלק 4 – מערכת התמחור

חלק 5 – פתרונות נוספים – Swingin' Solutions

חלק 6 – כיצד אשתלב במערכת הקורסים העיקריים החדשה?